11 aylığız üst dişlerden bir tanesi şişti ve patladı nihayetinde ama asla beslenmek istemiyor örgenin su içmiyor ek gıda zar zor yediriyoruz evde 2 kişi anne sütü almıyor mama içmesi lazım gün içinde ara ara biberonu ısırıyor sadece ağzında tutuyor kaşıkla denedim çok uğraştırıyor dökülüyor şırınga aldım ecZaneden yaklaşık 3 gündür ne su ne mama içmiyor su kaybı olacak vücudunda korkuyorum zorlayınca ağlıyor krize giriyor bu sefer sakinleşmiyor yarın doktor kontrolümüz var doktor elbet zorlama dicek ama çocuk 4,5 saat boyunca yiyip içmiyor aç yani biliyorum eline veriyorum yok atıyor gidip acile serum mu bağlatırsam ne yapsam kafayı yiyeceğim sıvı kaybı olacak diye korkuyorum lütfen ne yapabilirim çok yıprandım elimde suyla yemekle bütün gün peşinden koşuyorum biberonu görür görmez çıldırıyor ısırıyorda ısırıyor ama dişi de patladı yani 😭😭😭 calpol veriyorum hani acısı varsa dinsin diye yok yani ona rağmen bile huysuz