Kocbebekiii 2 ay 25 günlükken yaptırdım bezin içinde nasil iyileşti bebişte bende anlamadık. Size tavsiyem sık sık bez degıstırn yara kremi vermistir doktorunuz kalın katman şeklinde sürün , yuz ustu sürünmesine ve kullanıyosanz yürütece binmesine izin vermeyin sağlıcakla atlatsın inşallah kuzu