Prensesannesi28 Merhaba kizlarr kablosuz süpürge almak istiyorum dyson düşünüyorum ama çok kararsızım sizce az para verip de memnun kalacağım kablosuz süpürge varmı
Burcinisp Prensesannesi28 parası ilk etapta çok geliyor ama hakkını veriyor emiş gücü vs. Bence alabiliyorsanız dyson almanızı bir kullanıcı olarak tavsiye ediyorum
defnelihayat2812 Prensesannesi28 dyson kullanıyorum 2 yıldır çok memnunum kalitesi sonuna kadar parasını hak ediyor.
Asyaveannesi04 Prensesannesi28 dyson kesinlikle parasını son kuruşuna kadar hak ediyor yatak ve koltuk başlığı ile süpürdüm içinden çıkanlara inanamadım evdeki tüm tozlarımı toplar topluyor 🤦🏻♀️
Prensesannesi28 Burcinisp Burcinisp defnelihayat2812 Dyson istiyorum ama internette yorum okudum bataryası bitiyor 3 dkya kadar azaldı filan diye şeyler okudum
Anestezist Burcinisp hangi modeli acaba..birde kullanırken yere yapışıyormu uani süpürürken güç sarf etmek gerekiyormu?
defnelihayat2812 Prensesannesi28 düzenli filtre temizliği yapmayınca ömrü azalıyormuş öyle diyordu yorumlarda 2 senedir bataryasında hiç problem yaşamadım
defnelihayat2812 Prensesannesi28 v8 absolute var bende ama v12 çok daha iyi onu düşünebilirsiniz 2 senedir aynı performansla çalışıyor hem de her gün kullanmama rağmen
Prensesannesi28 Asyaveannesi04 en çok ihtiyacım olannn robot supurgem var ama koltuk ve yatak için istiyorum daha çok
Menis123 Prensesannesi28 dyson total aldık 7500 e çok çok memnunum daha önceden neden almadım diyorum hergün ev süpürmeye başladım diğer kablolu süpürgeyle haftada 1 evi anca sürüyordum bebeğimden dolayı
dygusalmom97 Prensesannesi28 ben memnunum suanda süpürgemden bi sorun yaşamadım hatta bu kadar düşünerek zaman kaybetmedeydim alsaydım direkt dedi
Menis123 Prensesannesi28 daha yeni aldım 1 haftadır kullanıyorum ama v10 serisinin hepsi aynı bi tek başlık farklılıkları olduğu için fiyatı uygun benim kullanacağım başlıklar bunda mevcuttu fazlasınada gerek yoktu benim için kullanmayacağım için ekstra olarak sadece koltuk ve yatak süpürmek için aparat alcam o kadar
aysegulmihra Kullandım dyson kadar iyi değil Yinede iş görür gibi şarjı biraz hızlı bitiyor sanki onun dışında ışıklı başlık temizlemesi güzel aşırı hafif bakalım artık