cinarinannesiiii Kızlar merhaba 20 aylık oğlum var havalar soğuduğu icin bi yere çıkamıyoruz evde çok sıkılıyor artık ne yapabilirim nasıl oyun kurup vakit geçirebiliriz bana bi akıl verin hele 😀