Rumuz_13 Kızlar bebeğim alerji mamasına başladığı için drumuz kesti sütü zaten azalmıştı. Ama dr a falan gitmem gerekir mi azda olsa meme içinde süt kalıp ilerde zarar vermemesi adına. Siz memeden kesince ne yapıyorsunuz içindeki süt kendi biter mi