2prnses1prens Kyselz bende aventin biberonunu kullanıyorm ama normalde şuanda 1-3 ay akışlı kullanmalıymışz bn 0 olanını aldm ki akışına alışmasn
Dfne1 Birbebetobiranne yotubedan özde aridak süt artırma videosu var izlemenizi tavsiye ederim instagramdan yazınca da cevap veriyor