eceeekrc çok zaman geçmiş yazısmalar uzerınden,bebegım 4 aylık sut akerjısı var ıkınmaları gurultulu kakası ve bagırsak gurultuları ı bıtmedı bı turlu bıraz rahatlamıstı ama bu ara yemedıgım halfe yıne kotu ,baska bıseyletede alerjısı var muhtemelen 4 ay oldu hala asırı gazı var,sızde alerjı bıttımı ne zaman normale dondunuz kav aylıkken 3.ayda bıter sandım bıtmedı