3.5 aylık kızıma 2.5 tog uyku tulumu aldım Adana da yaşıyoruz odanın sıcaklığı gece 20 derece ye düşüyor tog degerinden anlamadan aldım burda da postlarda yazanlar cok kalın oldugunu soyluyorlar asıl sorum şu denemek istedim giydirdim altta zıbın icinde pisjama onun uzerine tulumu giydirdim kızıma terleme yapmadı aslında genel olarak kızım pek terlemiyor bu bir sorun mu sizce pazartesi kontrolumuz var doktoruna soracam ama burdan da tecrübeli annelere sormak istedim?