Mutlubeybi Biiiz varız🙋♀️ Hamileliğimde 5,5 demişti doktor 2. Ay kontrolünde 7ydi sanırım. Çocuk doktoru aylık ultrason takibi ve idrar tahlili istemişti. 3. Ayında araştırma hastanesinde çocuk nefrolojiye götürdüm her ay gelmene gerek yok 3 ayda bir ultrason takibi yapalım dedi. Şimdi 4,5 aylık Perşembe günü yine randevum var bakalım 🤷🏻♀️