Elztrk Kızlar numaramı türk telekoma taşıdım ama kargoya gidip gelen faturalı hattı alamadım hala eski operatörü kullanıyorum hattı almazsam ne olur faturalı olduğu için sorun olur mu hiç açmadığım için bir şey olmaz mı