Nurerdognn Hanımlar merhaba , şuan komili kullanıyoruz , geçen Carrefour’a gittiğimde bebek bezinin 50 tane 64₺ gibi bir fiyata gördüm denemek istiyorum bu markanın bezini kullanan varsa yorum yapabilir mi lütfen ?