Gerçekten sadece benim çocuğum mu böyle deliricem artık herşeye bağıran hiçbişiyden memnun olmayan bana nefes aldırmayan bir çocuk 30 aylık oldu 2.5 yaşında hala daha ne uykusu düzenli ne yemek yemesi yarım gün kreşe gidiyor 2 gün gidiyor 3. Gün hasta evde bir hafta geçmiyor sonra gene aynı kreşte de sürekli hastalanıyor artık napıcağımı şaşırdım evde bir saniye kendi kendine oynamıyor bilmiyor geliyorum yanına gösteriyorum arabalarla legolarla ne bilim boyama vs kaldırıp atıyor ben yanında olursam anca arabalarını diziyo mutfağa gidiyorum pat yanımda onu istiyor bunu istiyor sonra basıyor çığlığı yatak odasına gidiyorum pat yanımda heryerde öyle ne iş ne yemek uyuduğu zaman bi saat kafamı dinlendiriyorum yakınımda ailem yok bıraksam uzaktalar dediğim gibi kreşte çok çözüm olmadı sürekli hastalanıyor evde oluyor bu sefer işe girsem olmuyor kafayı yicem eşim sıfır yardımcı gece uyumuyo yanımıza yatıyor dön dön sürekli beni de uyutmuyor sabahladım bu sabah artık kemiklerim ağrıyo komşular artık çocuğu dövüyorum zannedecek sürekli ağlıyor hemde nasıl ağlama ben napıcağımı şaşırdım memnun olmuyor asla hemde şuan bile elimi çekiştiriyor kahvaltı gene zehir oldu yemek yediğimi içtiğimi anlamıyorum