Arkadaşlar merhaba, dogum yapalı 5 ay oldu ve ben kendimi çok yorgun halsiz hissediyorum her yerim ağrıyor dogumdan sonra hamilelikte kullanılan vitaminlere devam edildiğini duydum doktor bana hiçbir şey söylemedi. Regenesis max kullanıyordum tekrar alıp başlasam mı siz hangi marka vitamin kullanıyorsunuz lütfen yardım edin ( devlet hastanesine gittim özel hastaneye gitmedim)