Sek marka günlük süt aldım ve e bebekten evde mayasını aldım. Sütü ısıttım parmağımla kontrol ettim 7-8 sn dayanıncaya kadar. Sonra yarım çay bardağı süte mayayı koydum 15-20 dk bekledim sonra tüm sütü tekrar 7-8 sn dayanıncaya kadar ısıttım ve mayayı ekledim. Kavanozlara koyup sarıp 7,5 saat bekledim sonrada dolaba koydum ama süt olduğu gibi kalmış.. Nerde hata yapmış olabilirim? O sütü tekrar mayalasam mı yada yoğurtla mı mayalayayım nasıl yapayım bi akıl verin