Ya 47 günlük nasıl bir çiş yapma biçimi var gerçekten anlamıyorum bezini açıyorum beklesemde beklemesemde hemen açık anı bekliyor çişini çarşafa yorgana ağzına yüzüne üstüne başına dik bir şekilde yapıyor herşeyi geç ağzına değdi bu sefer belki tatdı o an göremedim üstünde olduğunu farkedince anladjm ne yapıcam ben şimdi tatdıysa allahımmmmm ya