Saremmmmmm Kızlar şiddetli öksürüğüm vardı doktor bana bu iğneyi verdi emzirdiğim için kullanabilirsin dedi ama şimdi bebeğim durmuyor sürekli ağlıyor sebebi bu olabilir mi
Minigimm1 Saremmmmmm ben 7 yaşında romatizma olmuştum bu iğneyi kullandım her ay 18 yaşıma kadar ama emziren annelere nasıl etki ediyor bilmiyorum, üstte kalsın .