Merhaba arkadaşlar, bu ek gıdayla çoğu annenin başı belada. Bebeğim 5 buçuk aylık, bugün doktora gittik. Kontrolümüz vardı. Doktorum ek gıdayı hızlandır. Sabah kahvaltı, öğlen ve akşam çorba vs. ver kilosu biraz geride dedi. Oysa ki yavaş yavaş tadım yaptırıyorum. Onu bile kabul etmiyor bebeğim. Ben şimdi hızlandırılmış ek gıdaya nasıl başlayacağım? Cevap verenler için şimdiden çok teşekkür ederim. 🌸