Kızlar lütfen bir akıl verin bebeğim 50 günlük uykudan uyanıyor emziriyorum on dakika emip bırakıyor emmek istemiyor sonra altını falan değiştiriyorum biraz bekliyor yinr acıkıyor bu defa diğer göğüsümü emziriyorum onu da en fazla on dakika emiyor bırakıyor. 10-15 dk geçmeden bi daha acıkıyor ben de doyamadığını düşünüp mama veriyorum 60 cc( kilo alımı da azaldı biraz). Sütüm yetmediği için mi böyle yapıyor. Gerçekten yoruldum artık emzirmek onu doyurup tekrar yatırmak saatler sürüyor ve uyanık kaldığı saatlerde en geç 20 dk da bir emmek istiyor tekrar. Uykusu da var esniyor ama uykuya dalamıyor en fazla 2 dk kucağımda dalıp uyanıyor. Sizler neler yapıyorsunuz bir beslenme rutininiz var mı