Hep_mi_uykusuz valla bizde güldük çok saolsun diye😅eşim sadece araba kullanırken takıyor o yüzden çok iyi bir şey almadı ama genede 700 tl tuttu camlar pahalı zaten yanlış hayırlamıyorsam camları 400 tl tuttu biraz daha düzgün bir şey alayım desen dediğiniz gibi 1000 tl ve üstü olur