Merhabalar. Kızım 1 aylık. Bebeğimi 1 saat bile emzirsem doymuyor. Emdiğini hiss ediyorum, yutkunduğunu da. Ama işte kendisi ayrılmıyor, 1 saat ve ya 40 dakika bazen 1 saatten daha çok vakit geçiyor ve uyuyor. Yatağına koyuyorum ağlamaya başlıyor. Mecbur mama düzeltiyorum. İlk başlarda mama verince vicdanım sızlıyordu ama şimdi onu yediğinde daha rahat, daha tok olduğunu görüyorum. Şimdi emziriyorum da ama hep emzirmeden sonra mutlaka mama veriyorum. Ne yapayım? Nasıl edeyim de sütümle doysun bebeğim.