Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girecek yakında, çok sevdiğim bir arkadaşım var 2 ay var bebeklerimiz arasında 2 ay büyük bebeği ilk çocuğum olduğu için ne kadar doğru bilmiyorum ona sorarak asla kötü niyetli olmadan kıyaslayarak bu zamana geldik. Mesela emekledi, 2 ay sonra emekleyecek vs gibi hemen hemen oldu gibi fakat bir konuda moralim bozuldu acaba gelişimde gerilik mi oldu bilmiyorum onun kızı maşallah yürüyor çok rahat ve çatal eline alıp baya parça halindeki şeyleri yiyor benim minik cadı da bekliyor ağzına koyayım bir parça kalın geldi mi öğürmeye başlıyor, arkadaşıma sordum kendi kendine yedi falan dedi. Ya normal mi? Bebek ne zaman kendi kendine beslenmeli. Yapmam gereken herşeyi de yaptığımı düşünüyorum nerede hata yaptım ki.