Urasss13 emzirirken paroldan başka ilaç kullanamazsın canım tuzlu suyla gargara yapabilirsin yada karanfil yağı sürebilirsin ağrıyan dişin üstüne curukse içine damlatabilirsin ama apranax içemezsin içmen için bebeğini emzirmemen lazım bende çok diş ağrısı çektim ama paroldan başka ilaç kullanmadım ağrıdan ağladım bile bence sen ya hastaneye git morfin yaptır diycem ama onda da 3-4 saat emzirmemen gerekiyo ben dişlerimi yaptırıyorum şu anda çürüyüp kırılanları son 1 tane disim kaldı çekilecek haftaya cuma çektiricem inşaallah randevum iptal edilmezse