elanurersoy benim kızım 50 günlük benim kızımda da var emerken zorlanıyor aç kalıyordu doktor silikon uç ile emzir dedi bende öyle yaptım emiyor şükür size tavsiye ederim dil bağını kestirene kadar bize dilbağı çok küçük kesmeye gerek yok ilerleyen aylarda kendi kalkar dedi bize ama eğer sizinki daha böyle dilin altına doğru yapışıksa çocuk cerrahi kesiyor çocuk cerrahiye götürmeniz gerekiyor