Pinkmoms canim benim normalde zaten vardi ama doguma kadar hic bi zarari yoktu oyle vardi acisi vs olmuyordu. hatta yengem ameliyat oldu hemeroidden derdiki oturamiyorum bile bende abarttigini düşünürdüm. dogumdan sonra dikislerimden korkan ben aman Allahim o ne oyle hemeroid... bide bende catal darligindan normalinden 2 kat dikis var. tam yaz. doktor diyor dikis yerini ayri hemeroidi ayri temizle ama olmuyorki gercekten oturamiyordum. esim ablasindan hemoroid yastigi getirdi onada oturunca sert yerleri dikislerimi acitti. dikislerim acildi tekrar dikildi falan... sonra 3 kremin birleşmesinden olusan krem kullandim. her wcden sonra hemen hemen sürdüm ilk gunden aonra etkisini gösterdi.proctoloc krem modrcosol krem bide anestol pomad. insallah sanada sifa olur. once az az birlestirdim hepsini bi anda birlestirmedim bilgin olsun