Sssdt mama daha geç sindiriliyor yani bebeğin şu anda 8.30 9.00′a doğru yemesi çok normal çünkü midesi hemen mamayı eritmiyor siz ne kadar süre aralığında aç kaldığını düşünüyorsunuz Bir de mamanın markası ne Bebelac Gold tavsiye ederim tadı güzel çocuklar bayağı seviyor