GSevilay65 Günaydın güzel annelerin güzel kızları ve yakışıklı ogluslari :) biz kahvaltı yapıyoruz patatesli yumurta labne pekmez .8.30 da uyandık sizler ne yapıyorsunuz :) 10 ay 27 günlük 🧿
Elisa34 GSevilay65 günaydın ben hala yataktayım bebeğim 7 de uyanmıştı emzirmiştim tekrar uyudu uyanıncada kahvaltısını vericem. 😀
Emreninannesi- Günaydınlar bizde de muzlu pankek zeytin peynir domates tahin pekmez var afiyet olsun bebişlere 🙂