Arkadaşlar selam. Bebeğim 1 yaşına girdi ve doktorumuz bu ürünü önerdi. Nette baktığımda ürün hakkında kusma ishal yaptığı yönünde çok yorum gördüm. Sizler kullanıyor musunuz? Memnun musunuz? Meyve aromalı mı kullanıyorsunuz? Lütfen beni aydınlatır mısınız 😊