Minikmina Kızımın yüzünde 10 günlükken çıkmaya başlayan sivilce gibi pütürcükler var 25 günlük olduk azalır dediler iyice çoğaldı sizce doktora gitmeli miyim ya da bi bilgisi olan var mı??
Busrademiir Minikmina Dediğiniz sivilce gibi şeyler olup bir süre sonra geçiyor mu yoksa devam ediyor mu?
Denizbey Minikmina çok normal sağlıklı cildin oksijene verdiği tepki demişti foktorum 2. Aydan sonra geçiyo canım hiç elleme
Esra-muhammed Minikmina buna benzer bizdede oldu bir losyon kullandım çok iyi gelmişti şuan evde deilim eve gidince sana markasını atiyim canım dene bir ister
Samyeli Minikmina benim ogluma da olmustu en son butun yüzünü kapladı fito diye bi ilac vardı onu kullandık hemen topladı doktorunuza sorun ıstıyorsanız
Zezgit Bizde de oldu o anne sütünden oluyo dedi doktor. Hormonlar dengesiz olunca çocukta böyle oluyomuş. Hergün nemli bezle sil demişti. Biz hergün yüzünü yıkadık bazen 2 defa yıkadık bazen nemli bezle sildik ama günlük temizliğini yaptık. Sonra geçti zaten
GizemKaan Minikmina emen bebeklerde oluyor, benim bebeğimde de oldu. Sütün yarıyor ve yağlı olduğu için 🙏🏻 Korkulacak bşy değil
_pln_ Minikmina merhaba, bahsettiğiniz durumu bende yaşadım. Doktorumuz sütten oluyo zamanla geçecek dedi ama ben her duştan sonra yüzüne hamaten merhem sürüp yatırdım hergün azalarak yok oldular