Mevaaaam Çocuğun bakım verene ilgi göstermesi çok çok normal, ama sizin onunla birebir vakit geçirmeniz de çok önemli. İzin vermeme hakkı yok çocuğumla yalnız zaman geçirmek istiyorum başka zaman zaten göremiyorum sen de kafanı dinle annecim çok yoruldun diyip çocuğu içeri götürün.. Her güne bir etkinlik farklı bir oyun hazırlayın sadece size özel anlar yaratın ilgisini çekin, yatağa gidince doya doya sarılın öpün hikaye okuyun arada minik hediyeler getirin ☺️