Uraz-Duru-MOMS Herkes çok erken diyor ama bence öyle değil ☺️ ve kimseyi dinlemeyip bi anda gidip sünnet ettirdik oğluşumu 😇 iyiki de öyle yapmışız çok hareketli bebeğim ilerde daha da zorluk çekerdim. Bugün klipsi çıkarmaya gidicez inşallah çok ağlamaz 🙏💙😇
Deletedmom_33 Uraz-Duru-MOMS 41 günlük olduk. Hatta Şubat 28 olduğu için güne göre hesapllarsak 39 günlüktü. Şuan yaptırsam dikiş patlatirmis çünkü kurtlu gibi yerinde 1 sn durmuyor ( 9 ay 26 günlük)
Uraz-Duru-MOMS Uykularharamolduu dimi ya ☺️ dönmeye başladı mı acaba kaçıncı ayda dönüyorlar merak ediyorum
Uykularharamolduu Uraz-Duru-MOMS 4. ayın başıydı galiba. Altını değiştirirken hep dönmeye çalışıyor bi görsen 😂
Aslanbebek38 Uykularharamolduu canım bizde pazartesi sünnet olucaz 2 aylık ta. Aglama krizleri cok olurmu cok korkuyorum cok aglar canı yanar diye
Uraz-Duru-MOMS Aslanbebek38 teşekkür ederiz 🤗 canım iğne vurulurken ağladı bi tek o da çok değil. Ben iğne olurken hep konuştum bebeğime güven verdim çok az ağladı. Bir aylık aşısında bile hiç aglamamisti. Uyuşturucu iğne yapıyorlar zaten sünnet olurken hiç hissetmiyor. Uyuşturucu iğnenin etkisi geçince biraz huzursuzlandi ben sürekli emzirdim sünnet olduğu gün öyle geçti ikinci gün daha rahattı gülmeye falan başladı tuvaletini yaparken ağlamadi. Üçüncü gün klipsi çıkardılar zaten . Çıkarırken de ağlıyorlar biraz. Benimki ağlamadi ama ay olarak büyük olanlar daha çok ağladı. Allah’ın izniyle çok acımaz inşallah 🙏☺️ iki üç gün zaman çabucak geçiyor zaten 🤗
AhmetEymenEnes sihirbakani okadar rahatti ki anlamadı bile öğlen 2 bucukta sünnet oldu 5 kadar ara ara agladı 5 te uyuttum uyandiginda hic bisey olmamis gibi davrandi 3 gün sonra duzeldi çok şükür tavsiye ederim iyiki yaptirmisim erkenden
Uraz-Duru-MOMS sihirbakani bencede ne kadar erken o kadar iyi canım ay olarak büyük olanlar daha çok ağladı çünkü
Aslanbebek38 Uraz-Duru-MOMS içim rahatladı canım benim. Umarım bizimde kolay geçer 🙏normaldede biraz huysuz bebekdir o beni korkutuyor