Zeynepefnan Merhabalar sevgili anneler kızım 11 aylık ilk kez iye oldu. Tekrar id yolu efks olmasın diye yaptığınız bi şeyler var mı önlem almak istiyorum
defnes32 Zeynepefnan benimde 13 aylıkken olmuştu bence tekrar olmaması için yapacak bişey yok ama kötü bir durum 1 hafta çektik çok geçmiş olsun Allah tekrar yaşatmasın
-erCansu- Zeynepefnan temizliğini arkadan öne değil önden arkaya yapman gerekir yani başka bi önlemi olmaz diye düşünüyorm
Zeynepefnan -erCansu- baştan beri o şekilde yapıyorum ama bazen bezi çok boş oluyor hemen değiştirmiyorum ondan oldu galiba. İmkan olsa da her yaptığında hemen değiştirsek ama malum
-erCansu- Zeynepefnan yani kaka yapmayınca bnde hemen değiştirmiyodm bazende yıkayın olacagı varsa oluyo malesef