smahsen Kızlar kızım 2 aylık. Bi kaç gündür gece bende o da uykuya dalıyoruz Bi uyanıyorum emzirme saati 5 saati buluyor. Vicdan azabından ölücem sanki. Sizin gece beslenme rutinleriniz nasıl?
elifff23 smahsen 2 aylık bebeğim kilo artışı iyi ve doğduğundan beri ben uyandırmadım kendisi uyandığında emzirdim merak etme,şurup içtiği gün 6-7 saat uyanmadığı oldu😄
Dunyambaris Yarensmom- o uyurken sütünüzü sagiyormusunuz? Gece emmesi süt arttirirmis daha çok öyle diyenler var. Ama ben de bebeğimle uyuya kalıyorum. Sütüm de az yetmiyor bebeğime? İcmedigim çay yemedigim yemek kalmadı
Yarensmom- smahsen bende çok korkuyordum burda kaç kere post açtım kimi uyandır dedi kimi uyandırma dedi ama doktorumu dinledim en azından uykusunu iyi alıyor geceleri zaten aç olsa uyanır diye düşünüyorum
Ilay1710 Benim de bebeğim 45 günlük uyandırmıyorum zaten uyanıyor kendis ve daha güzel emiyor daha huzurlu uyuyor. Kilo alımı iyiyse bence uyusun. Eğer uyku arasında uyanmaya çalışıyorsa geri uyutmaya çalışmayın ama alın emzirin
Yarensmom- Dunyambaris hayır sağım yapmıyorum ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum komposto çok tüketmiştim bir de tavuk çorbası başka bişey yiyip içmedim süt artsın diye bir de bol su