Fundatercuman Ekinveannesi Oğlum şuan 4 aylık. 2 ay önce yaptım ben. Gratisin boyası var green therapy diye onu öneririm. İçinde amonyak yok o yüzden hemen hemen hiç kokusu bile yok yani. Onu yapmıştım
-Yenianne-- Ekinveannesi Bu konu hakkında Dr Osman Gönülal açıklama yapmış bir uzmandan dinlesen çok daha ikna edici olabilir. Kesinlikle önermediğini söyleyebilirim buradan.