Merhabalar benm oğlum 3 aylık daha iki hafta önce öksürükten uyuyamıyordu doktora götürdük , azomax diye bi pediatrik şurup verdi süspansiyon şeklinde birde ventolin verdi nebülazatör ile hava vermek için . İkisini kullandık çok şükür geçti . Ama Siz yine de doktora danışıp kullanablrsnz belki geçmiş olsun 🌸