Kızlar kızımın dün ateşi vardı diş çıkartma döneminde 13 aylık saat 2den beri vücudu soğuk ateş 35-36 gidip geliyor normal mi ya ama ayakları vs sıcak bana o kadar soğuk gelmiyor vücudu her hangi bir sıkıntıda yok titreme morarma vs bi soğuk ter atıyor hipotermi olamaz dimi ya