busraberke canım öncelikle sakin ol bebeğin iyi korkma sadece yanında değil mavi florasan lamba gibi bileyin altında kalıcak çıplak ve gözleri bantlı bi şekilde gördüğünde üşür diye düşünebilirsin ama üşümez merak etme 2 saatte bir hemşire seni çağırıp emzirtecek ağlarsa da yine susturacaktır eğer ya susturamazsa dersen yine korkma o zaman da seni çağırır maksimum iki günde düzelir bebeğin ama bence şimdi giriyosan yarın bu saatlerde çıkartır doktorun mavi ışıkta ne kadar çok kalırsa o kadar çabuk düzelir bebiş ama inan ki korkulucak bişey yokmuş benim oğlumda yattı 16 yla ertesi gün çıktık biz