Merhaba anneler. Ben gece beslenmesini kestim sabır taşı sürüyorm ama düzenli her gece uyanıp meme krizine giriyor ve bağıra bağıra ağlıyor :( artık çıldırmak üzereyim ne yapmam lazım nasıl alışacak nasıl memesiz uyuyacak… Her gece aynı şey belli saatlerde uyanıp ortalığı ayağa kaldırıyor. Sadcee uyurken meme vermeye çalışıyorum bide gündüz çok huysuz olursa. Onları da mı bırakmam lazım nasıl bırakacagz memeyi :((