Günde 3 defa 8 damla verdm ben 8 saatte1 8 damla olark ayrlamşdk sabah 8 ögleden sonra 4 gece 12 de vermişdm yannda biogaia kullndm onu da sabh 10 da 5 damla verdm bebegm 15 günlükden itibaren kullndm 3 ay kullndk bz şuan o sıkıntılarımız geçdi çok şükür düzenli olarak kullanrsan erken biter gaz problemleriniz inş. Hemen geçer çünkü çok zor oluyor