AlyaDuru_ve_Annesi 1 yaşında kızım 2 3 gündür öksürüğü var şuan öksürükten uyuyamıyor napayım ben ne yapacağını şaşırdım 😭
Sldmrt AlyaDuru_ve_Annesi biraz tereyağı eritip(yakmadan) içine pekmez koyum karışıtırın bi tatlı kaşığı verin. Su vermeyin üstüne. Geçici çözüm ama en azından bu gece rahat uyur geçmiş olsun
AlyaDuru_ve_Annesi peanutbutter öyle yapalım ilaç verdim ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı yaptım sürdüm uyuyamıyor ya 😓
Nejlaalya Ben çareyi fitospan diye bir bitkisel şurupta buldum 2 gün de kesti valla hastaneye gidince pek bir şey yapmıyorlar bizde eczaneden aldık internetten içeriğine bak istersen şimdi hep veriyorum 2 günde bir bağışıklık kazansın diye malum soğuk aylar dikkat etmek gerekiyor
Veragillerden Çok geçmiş olsun. İhmal etmeyin geçen hafta öksürükten götürdüm yoğun bakıma kaldırdılar kızımı. Bronşları öyle bir dolmuş ki anlatamam, birden oldu. :hava verdiler, oksijen ilaçlar vs. Cihazını aldık evde biz veriyoruz şimdi
AlyaDuru_ve_Annesi Veragillerden götürdüm ben de gece ama sadece ilaç verdiler boğazına baktı enfeksiyon yok dedi ciğerleri temiz dedi ama ilacın içeriğinde enfeksiyon ilacı falan yazıyor