Kızlar merhaba ne zamandır bilmiyorum ama bebeğim iki ay 14 günlük geceleri uyanmıyor ben alarm kurup kalkıp emziriyorum ama şu sıralar memeyi beş dakika emip bırakıyor ve derin uyuyor bende beşiğine koyuyorum yani gece iki defa uyanıyorum ve ikisindede 5er dakika emiyor normalmi ne yapmalıyım hiç uyanıp almasam uyanmayacak gibi aç aç uyumuyordur değil mi gündüz emmesi güzel teşekkür ederim ☺️