Allah Allah tüm bebişlerde mi aynı sıkıntı var. Benimki de normalde gece emdikten heemn sonra uyurdu şimdi emiyor koyuyorum beşiğine uyaniyor. İki gündür böyle. En azından gecevuyuyor gündüz uyumuyor diye teselli buluyordum. Şimdi gece de uyumamaya başladı.