Herkese merhaba. Benim bebeğim henüz 44 günlük . Az önce emzirmeye kalktığımzda emerken çok zorlanıyordu. Ben de kıyamadım nefessiz kalacak Diye çok korktum. Uyur vaziyette emiyordu. Burnunu serum fizyolojik ile açtım. Onu da uyandırmaya çalışTum fakat bir türlü tam uyanamadı. Serum sıkınca bir anda uyandı. Bir şey olur mu? Korkutmuş oldum çocuğumu uykusunda