Kızlar neredeyse 1 aydır öksürük, soğuk algınlığını atlatamıyoruz😬 İlk kızım biraz hastalandı ama toparlandı çabuk sonra ben grip oldum ve emzirdiğim için ilaç ta kullanamayıp bu günlerce sürdü ve kızıma bulaştı🥺 daha 5 aylık, neyse sonra ben kendimi unutup yine onu iyileştirmeye çabaladım o iyileşti bu sefer bnm öksürüğüm yine başladı, en son hastaneden serum alıp öyle normale döndüm😩 ve yine bulaştı kızıma 😩 bu sefer çok ağır geçiriyor 🥺defalarca hastaneye gidip hava aldık şimdi hava makinasını bekliyorum, o gelince inşaAllah geçer diye🥹o kdr suçlu hissediyorum ki kendimi ama inanın ıhlamur, nane ne duydumsa yaptım, başka önerisi olan var mı?🥺(balgamı düzgün atamıyorum ben o yüzden geçmiyor sanırım🥺 hala var öksürüğüm 😩)