Sizi yanlış bir dil ve ifade kullanarak incitmiş belli ki, hiç kafanızı bunlara yormayın. Ancak biberon meme reddine sebep olabilir, burada haklılık payı ne yazık ki var. Ha illa meme reddi yapacak diye bir şey de yok, ben de kullandım biberon. Mecbur kalınca kullanıyoruz aç mı kalsın bebek nihayetinde. Ben de size sağım önermeye geldim. Fazla sütü önce elinizle sağın, sonra emzirmeyi deneyin. Pompayla belki tazyik artabilir, bu durumlarda elle sağım öneriliyor diye biliyorum. Üst üste aynı memeyi emzirin ki, daha az dolu memeyi emmesi daha kolay olur. Atıyorum sol memenizi elle sağın, üç kere sol memenizi emzirin; sonra sağı elinizle boşaltıp üç kere sağ memenizi emzirin gibi. Birde tazyik için uygun emzirme pozisyonlarını araştırın isterseniz. 🌸