Tugba12345
İnan o günlerde başladık
Ikınmayla kalkıyor uykusundan
Bizimde öyle 38 günlük
Damla kullanıyoruz sab simpleks diye
Ayağımda sallıyorum ağlasa bile dalıyor
Sırtını pış pışlıyorum gazı çıkartana kadar uğraşıyorum.
Kolik bizimkisi
Müzik açıyorum
Olmadı fön makinası çok rahatlatıyor süpürge sesi falan
Gaz için hep kolda pış pışlıcan