Betlygt kızım 3 aylık 4680. 2900 doğmuştu. Bugün sağlık ocağına gittim rota aşısı için ebemiz normal dedi. Doktorumuz da sınırda gidiyor ama emzirme devam diyor mamalık değil diyor. Sizinkinin kilosu çok daha fazlaymış maşallah mama başlamak için ama yine de siz bilirsiniz tabii. Eğer kilosu duraklarsa veya gerilerse o zaman mamaya başlamak gerekli imiş. Doktorum emzirme yanlısı bir doktor ebemiz de öyle. Mühim olan sağlıklı olması, kilolu olması değil diyorlar. Benim de görüşüm böyle olduğu için sadece meme gidiyoruz şu an.