@“tosbikannesiiiiiii” 1 aydır aynı şeyi yaşıyoruz oğlumun ensesinde başladı önce bir iki gün sonra bende başladı ilk defa nar yediği gün oldu aynı nardan ben de yemiştim ondan şüphelenmiştik ama kuruluk dediler,sonra alerjiye yönlendirdiler şurupta kesmedi kaşıntıyı ve kızarıklıkları sonra uyuz dediler ama hala cildiye randevumuzun vakti gelmedi keşke acillere de koysalar cildiyeci. Dediğiniz gibi hiç bi şey yapamıyorum kaşınmaktan her tarafımız yara oldu ve aşırı agresif birine dönüşmeye başladım tahammül seviyem yerlerde umarım bir an önce geçer. çok geçmiş olsun..