Durunun_annesii0 Benim bebeğim de doğduğundan bu yana gündüz uykuları olmadı diyebilirim. Her türlü pozisyonu denemiştim o zamanlarda. Hiç biri tam olarak çare olmadj ama en iyi geleni söyleyim. Emzirdigimde uykuya geçmiyorsa bile uyku halini alırdı. Bir yastık koyup yüz üstü şekilde yatırırdık. Poposuna ritmik şekilde pışpış yapardım. İlaveten de sakinleştirici bir müzik,ninni, dua artık ne olursa. Eğer gazı varsa hem rahatlıkla çıkarırdı hem de anne karnındaki pozisyon olduğundan dolayı uyumasını sağlardı. Yarim saatte olsa yani 😅🤭