Kızlar oğlum 19aylik 3 gün öncesine kadar 2 uyku yapardı şimdi 3 gündur teke düşürdü kendi nasıl isterse öle yapio 2 uykuyken sabah 6dw kalkar 8 gbi uyur ikinci uykusuna 1de geçer 3 te uyandırdı şimdi 3 gündür 10 gbi kalkıp öğlen 1 buçukta yatiyo 3 bcukta uaynio bidaha gece 11 gbi yatio ama 1den sonra zırt pırt kalkio je yapmliym sizce 2ye devammi ettirmeliyim yoksa artık tekmi