Yani bence maaşına değmez bi iş bence. Ben staj yaparken görmüştüm. Abla resmen her işi yapıyo. Öğretmen oturuyo abla çalışıyo. Ha eğer diyosan evde durmaktan iyidir ama akşama kadar her bir çocuğun nerdeyse bütün sorumluluğu sende olacak. Mevcut azsa çok sıkıntı olmaz ama her çocuğu tek tek tıvalete götürüp altını ıslatanın değiştirmek veya bezlilerse onları değiştirmek. Özel kurumsa bunlarda en ufak bir ihmal konusu olamaz. Yemek yerken ağzına yüzüne bulaştıranla sen ilgileneceksin. Bıya yaptılar elleri üstlerini sen değiştiriyosun. Anlayacağın çocukla ilgili bütün pis işler ablada… açık konuşmak istedim yanlış anlama. Yeri geliyo çocuğumuzda bile yoruluyoruz orda en az 15 çocukla ilgilenmek kolay iş değil.